Fitness & Sport

660x215fitness1Efecte benefice ale fitnessului se fac observate asupra:

– Sistemului cardiovascular: creşte cantitatea de sânge pe care o poate împinge inima; se măreşte cantitatea de sânge existent în vase; sângele devine mai fluid şi circulă mai uşor prin artere şi vene (ajută la arteroscleroză, cardiopatie ischemică, hipertensiune arterială).

– Sistemului pulmonar: plamânul devine capabil să ventileze o cantitate mai mare de aer pe minut (ajută la bolile pulmonare cronice).

– Muşchiului scheletic: creşte forţa, rezistenţa şi puterea; musculatura “se topeşte” în ritm mai lent, odată cu înaintarea în vârstă (ajută la lombopatii, fracturile care se produc prin cădere, la bătrâni);

– Ţesutului adipos: scade masa totală de grăsime (ajută la ameliorarea obezităţii);

– Metabolismului glucidelor: creşte capacitatea muşchiului de a extrage (prelua) glucoza din sânge (ajuta la diabet);

– Metabolismului grăsimilor: creşte capacitatea muşchiului de a prelua grăsimile din sânge şi de a le utiliza pentru procurarea de energie (ajută la arteroscleroza);

– Funcţiei de apărare a organismului (imunitatea): se îmbunătăţeşte capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la o agresiune microbiană (infecţii);

– Proceselor digestive: se îmbunătăţeşte tranzitul intestinal, înlăturându-se constipaţia (ajuta la cancerul de colon);

– Sistemului nervos: se îmbunătăţeşte viteza de reacţie şi promptitudinea răspunsurilor la diverţi stimuli (ajuta la fracturile produse prin căderea persoanelor vârstnice);

– Comportamentului psiho-social: se ameliorează imaginea despre propria persoană, eficacitatea profesională, comportamentul familial şi se instaurează “starea de bine” şi bucuria de a trăi (depresie şi anxietate);

Fitness-ul nu este una şi aceeaşi cu culturismul! Multe persoane intră în sală şi-mi spun că nu doresc să aibă muşchi mari precum cei ai culturiştilor. Niciodată un se va întâmpla aşa. Se folosesc exerciţiile comune cu culturismul dar diferă intensitatea şi volumul cu care se lucrează. Fitness-ul înseamnă condiţie fizica şi cuprinde: mers, alergare, pedalare, stretching, exerciţii la diferite aparate, metode de relaxare şi întinderi, toate efectuate sub îndrumarea unui profesor de sport.
Nu te lăsa forţat peste limitele tale fiziologice. Ascultă-ţi organismul! Acesta este sfatul meu pentru cei ce vor începe fitness-ul sau aerobicul.

Pentru înscrieri şi informaţii suplimentare ne puteţi contacta direct la sediul nostru din strada Dimitrie Cantemir nr. 19, Câmpulung Moldovenesc sau puteţi face o programare, astfel:

la telefonul nostru 0330-110-005 interior 15
pe e-mail la adresa office@aquarius-center.ro.