Sala de fitness si terenurile de sport

Sala este complet utilată atât pentru bărbați cât și pentru femei. Este adaptată pentru grupele de de vârstă cuprinse între 17 ani și 60 de ani și cuprinde următoarele aparate:

  • Aparat pentru drepții abdominali - se adresează  părții din față a abdomenului
  • Aparat pentru oblicii abdominali - se adreseaza părților laterale ale abdomenului și formează talia de viespe
  • Aparat pentru fluturări orizontale - se adreseaza mușchilor pieptului
  • Presa multifuncțională unde putem lucra picioarele, pieptul, tricepsul, umerii și spatele
  • Un multifuncțional cu 5 posturi de lucru pentru: spate, picioare, fesieri, biceps, triceps
  • Banca Scott pentru biceps
  • Banca pentru împins orizontal de la piept - pentru mușchii pieptului și tricepsului
  • Banca pentru mușchii lombari, exerciții ce pot ameliora durerile de spate
  • Aparat pentru fesieri
  • O bară olimpică, o bară Z pentru biceps, o bară dreapta pentru biceps, triceps și umeri
  • Gantere perechi de la 1,5 kg până la 30 kg
  • O bicicletă cu 30 de programe pentru cardio, fitness, anduranță, soft cardio
  • O bicicletă eliptică cu 30 de programe pentru cardio, fitness, anduranță, soft cardio

Efecte benefice  ale fitnessului se fac observate asupra: 

- Sistemului cardiovascular: crește cantitatea de sânge pe care o poate împinge inima; se mărește cantitatea de sânge existent în vase; sângele devine mai fluid și circulă mai ușor prin artere și vene (ajută la arteroscleroză, cardiopatie ischemică, hipertensiune arterială). 

- Sistemului pulmonar: plamânul devine capabil să ventileze o cantitate mai mare de aer pe minut (ajută la bolile pulmonare cronice). 

- Mușchiului scheletic: crește forța, rezistența și puterea; musculatura "se topește" în ritm mai lent, odată cu înaintarea în vârstă (ajută la lombopatii, fracturile care se produc prin cădere, la bătrâni); 

- Țesutului adipos: scade masa totală de grăsime (ajută la ameliorarea obezității); 

- Metabolismului glucidelor: crește capacitatea mușchiului de a extrage (prelua) glucoza din sânge (ajuta la diabet); 

- Metabolismului grăsimilor: crește capacitatea mușchiului de a prelua grăsimile din sânge și de a le utiliza pentru procurarea de energie (ajută la arteroscleroza); 

- Funcției de apărare a organismului (imunitatea): se îmbunătățește capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la o agresiune microbiană (infecții); 

- Proceselor digestive: se îmbunătățește tranzitul intestinal, înlăturându-se constipația (ajuta la cancerul de colon); 

-  Sistemului nervos: se îmbunătățește viteza de reacție și promptitudinea răspunsurilor la diverți stimuli (ajuta la fracturile produse prin căderea persoanelor vârstnice); 

- Comportamentului psiho-social: se ameliorează imaginea despre propria persoană, eficacitatea profesională, comportamentul familial și se instaurează "starea de bine" și bucuria de a trăi (depresie și anxietate); 

Fitness-ul nu este una și aceeași cu culturismul! Multe persoane intră în sală și-mi spun că nu doresc să aibă mușchi mari precum cei ai culturiștilor. Niciodată un se va întâmpla așa. Se folosesc exercițiile comune cu culturismul dar diferă intensitatea și volumul cu care se lucrează. Fitness-ul înseamnă condiție fizica și cuprinde: mers, alergare, pedalare, stretching, exerciții la diferite aparate, metode de relaxare și întinderi, toate efectuate sub îndrumarea unui profesor de sport. 
Nu te lăsa forțat peste limitele tale fiziologice. Ascultă-ți organismul! Acesta este sfatul meu pentru cei ce vor începe fitness-ul sau aerobicul.

Pentru înscrieri și informații suplimentare ne puteţi contacta direct la sediul nostru din strada Dimitrie Cantemir nr. 19, Câmpulung Moldovenesc sau puteţi face o programare, astfel: